Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

9.16.2008

Kerana sekeping gmbar..

Semoga berbahagia di bulan yg mulia ini..
(Klik pd gmbar utk paparan yg lebih jelas)

Salam.. ha.. tu dia.. pg ni aku bkak emel dkt tmpat keje ada 2 org send pic yg sama.. tp aku rasa.. pic ni ehsan dari Medan (Pondok buroq) .. Tenkiu Medan & K. Norah sbb emelkan gmbar ni.. aku bkn apa.. sbb ada cerita yg nak aku kongsi pasal gmbar ni.. at first aku tgk, mmg la aku teruja sgt sbb hubby aku pun ada sekali.. ewah2.. jmbang smkin menjadi2 ye.. kalau aku ada, dah lama aku suruh trimkan.. tak lama lpas aku tenong gmbar tu, rmai plak yg berkerumun kat pc aku.. apa lagi, satu HR dah tengok betapa happynya muka ex2 Titan dkt sana smpai ada yg menitikkan airmata.. tak dpt plak nak kenal pasti apa puncanya.. tp aku rasa, sbb dia dah lama knal & berurusan dgn kbyakan org2 dlm gmbar tu, dia rasa tersebak plak... mgkin dia dpt rasakan pengorbanan yg mereka2 dan family mereka ni lakukan.. termasuk la aku.. huhuhu...

Pastu aku dpt panggilan tpon, rupa2 nya gmbar ni dah tsbar smpai Titan Tg. Langsat... org yg call aku ni, nmpak pic hubby aku.. rupa2 nya dia tak tahu pun hubby aku dah berhenti Titan.. ok ler tu, takkan aku nak pukul canang satu Titan plak kan.. Dkt emel tu, Medan taip Salam Perantauan.. ntah nak hntar dkt suratkabo @ majalah kot.. tp, ucapan rayanye tak ada plak.. entah la.. Hanya tuan punya gambar yg tahu apa tujuannya gmbar ni diambil.. Moga senyuman & kegembiraan yg kita lihat di wajah mereka ini memaparkan perasaan sebenar mereka.. Wallahualam..

No comments: