Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

12.19.2008

News Coverage!

Salam.. heeeeehe... excited jap pasal aku tak sangka yg event "Back to School Shopping" hari tu masuk paper hari ni.. Sebenarnya, aku sesaje je hantar fax jemput reporter2.. biasanya, diaorg susah nak datang kalau tak ada VIP yg hebat2 dkt majlis kita... biasalah, kalau tak ada pak2 menteri.... dato'2.. ataupun org kenamaan yg lain, memang peluang nak dptkan reporter2 ni amat tipis sekali... anyway, mungkin disebabkan ni program amal kot... wallahualam.

Terima kasih pada reporter2 yg sudi cover cerita pasal program kami, lain kali... kalau ada program lain, datang la lagi yek... boleh kita promote Titan sebagai company yg prihatin dengan isu2 sosial... selain dapat menaikkan imej Titan di mata masyarakat... Oh yeee... nih, aku tolong melobi bagi pihak PR Exec baru yg bakal ganti tempat aku nanti.... sbb aku rasa, ni program terakhir aku dekat Titan kot... tp tak tau la kalau bos aku nak buat event lain lagi sblum aku berhenti... entah la... harap2 tak ada lagi... hati dah tak ada dekat sini dah.. hehehe..paham2 je lah ok...

Nak baca cerita selanjutnya?? bacalah entry sebelum ni di bawah.. dan kalau nak baca keratan akhbar dan ngomelan aku seterusnya, sila Klik di sini....

No comments: