Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.11.2008

Kekasihku, Sahabatku... Dia Suamiku..

Assalamualaikum w.b.t

11 July 08 - Sudah 5 hari suamiku meninggalkan aku untuk pergi mencari rezeki di Arab Saudi.. dan selama itu juga air mataku sentiasa mengalir apabila sahaja aku teringat kan dirinya.. Entah la.. nampaknya, aku masih tak dapat menyesuaikan lagi diriku meneruskan hari2 tanpa dirinya.. huwaa... sayang, boring la awak tak ada... esok, hari Sabtu.. hari minggu belum ada planning apa2 lagi.. ingat nak gi check kereta tu.. sebelum suami aku pergi lagi dia dah bunyi semacam... aku ni dah la buta info bab2 nak repair kereta ni.. jgn dia buat hal kat tengah jalan sudah..

Apa la syg aku tengah buat sekarang ek? Aku sentiasa doakan, supaya dipermudahkan segala urusannya di sana.. Aku ni, nampak je mcm tough.. tp bila dah sensorang camni.. cair gak... rasa nak terbang sekarang gak jumpa dia kat sana..
"Sepi itu indah.. andai sepi itu di warnai dengan senyuman mu"

No comments: