Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.12.2008

Hari minggu pertama tanpa dia...

Hari minggu pertama ku lalui.. tanpa kehadiran suamiku... isk.. sentimental betul. Belum ada sms @ phone call dari dia lagi.. mungkin sebab hari ni hari bekerja kat sana.. charger h/phone aku lak tertinggal dekat opis.. maknanya, aku kena cari sape2 yang ada charger spesis cam aku punya.. kalau xde gak.. nampaknya, aku kena gi opis la amik... malasnya.... boring jugak dia takde ni.. mati kutu aku dibuatnya... kalau tak, ada je program nak dibuat hujung2 minggu ni...

Aku cuba untuk membiasakan diri.. tp belum boleh lagi... ye la.. baru je lagi.. belum sampai seminggu. Akak ipar aku dah sibuk call suruh datang umah.. mlm ni ada kenduri kat umah kak Bibik.. cmana aku nak gi.. dia pun tak nak pegi.. kalau hubby aku ada, dah tentu dia ajak aku. Hari ni plak, badan rasa tak sedap.. hari ke-2 (toooott).. tu yg malas nak kemana2 tu.. Boss aku lak baru jap tipon, ntah apa dia nak ntah.. esok ada gotong-royong dekat tmn. air biru.. tengok la, kalau rajin, aku pegi la... abis, budak2 kat umah aku ni cmana ek?

"Sepi Sekuntum Mawar Merah, Sepi lagi hati ini yang menanti kehadiran yang belum pasti"

No comments: