Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.15.2008

MasyaAllah..

Pheww... penatnya... datang la nak mengeluh je.. bila penat.. org2 tua kata, tak baik mengeluh.. ada gak yg ckp, kalau sekali mengeluh..satu urat saraf kita akan terputus.. ye ke? aku belum pasti kesahihannya.. Wallahualam... Tp, memang betul la.. hari ni, letih betul... kalau syng aku ada kan best.. boleh gak tolong picit2kan badan aku ni... ada gak mengadu nasib kat dia.. lain yg di sms, lain yg dia reply... biasa la orang lelaki.. jarang nak tunjuk yang dia caring.. tp pada hakikatnya.. aku tahu, dia memang loving & caring... cewah.. kembang la hubby aku bila baca post aku kali ni...kihkihkih.. memang pantang dipuji.. ye la.. sape lagi nak puji kalau bukan wife sendiri.. kan? sayang... sindrom sakit bahu ni datang balik la... ari tu kan aku ckp kat dia nak buat bekam.. tp. bila pikir2, macam seram jek nak buat.

Tadi aku gi Skudai, dah lama x drive jauh sorang2.. kalau tak selalu gi dgn si dia la.. habis sekarang semua kena berdikari.. pandai2 la nak idup.. gi Skudai buat apa? (mcm tau2 je hubby aku akan ty mcm tu..) Biasa la syng.. saya pegi Economy Express Printing la.. buat Titan Quarterly.. mcm tak tau lak yang bini awak ni, kena gi sana 3 bulan sekali... lepas tu, balik2 je.. kena cuci kereta dekat Titan... apa nak buat, aku organizer.. kena la tunjuk contoh sikit kat volunteer yg lain.. kata buat keje amal.. dalam hujan2 tu... dpt gak 13 bijik kereta.. ok la tu.. (tiru tagline Saida).. hmm.. k la sambung lagi nanti...

"Warna-warni kehidupan akan lebih ceria & tenang andai hidup ini dipenuhi dengan amalan soleh dan jalinan silaturrahim.."

No comments: