Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.14.2008

Monday Blues..


Selamat hari Isnin.. seperti biasa.. Monday Blues menyerang lagi.. tu yang gatai je tangan nak update blog ni.. abih tu, boring nak wat keje... tp, kena tengok line gak.. kang terkantoi kecoh plak.. Titan dah tukar MD baru - William Warren Wilder - WWW (mcm wrestling lak).. bos aku dah assign job suruh aku jointly organize townhall meeting dgn HR.. boleh la... coz dulu aku penah buat keje tu.. so, tak de la complicated sgt.. cuma aku tak tau kalau keje under Ho ni dia buat lagi complicated ke.. so, tunggu......

Last week aku gi la kat notice board kat kantin pasal nak tampal schedule car wash.. tetiba.. aku ternampak poster volleyball dan gambar org yang tengah serve ball tu mcm.... aku kenal sangat.. la.. gambar hubby aku rupanya.. sebeso2 tidak.. bangga pun ada.. sedih pun ada.. ye la.. org dah resign.. watpe lagi letak gambar dia... buat aku rindu jee.. mana2 dinding aku pegi.. ada poster tu.. ish.. ni la posternya.. tengok mamat yg tengah serve pakai jersey biru tu.. tu la hubby kesayangan aku.. amacam? ada gaya tak?

No comments: