Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

8.03.2008

Masihkah kau ingat

Assalamualaikum.. Bertemu lagi di ruangan Rizhad..

Diam tak diam.. sudah hampir sebulan hubby aku telah berada di tanah Arab.. dan hampir sebulan juga aku melalui hidup aku bersendirian.. pegi keje balik keje.. tak ada apa yg menarik menanti aku di sini.. kecuali menerima panggilan telefon dr hubby aku.. Aku masih bernasib baik krn umah keluarga aku berdekatan.. jd aktiviti aku tidak terhad di rumah aku je.. 2 hr lps, hubby aku kata jgn terlalu mharap dia dpt balik raya ni.. :( kalau aku x dpt jumpa dia raya ni, maknanya.. dah 10 bln baru aku dpt jumpa dia iaitu bila aku dh bsiap sdia utk kesana.. Waaaaa.. lama tu!! kalau mengandung, dah terberanak dah.. rindu ni, toksah nak ckp la.. sehari x dgr suara.. x ble tdo dibuatnye.. mcm mlm smlm.. smpai kol 4 pg pon tak ble tdo lagi..lps dia call, baru la dpt lena. Nsib baik hr ni hr Ahad.. kalau tak, maunya aku amik EL sbb x ckup tdo.. Dasat tu penangan dia... tgk plak gambo kat blog Skrol.. tak smena2 meleleh je air mata ni.. isk..isk..

Kat bwh ni, gmbar di amik masa bercuti di A Famosa Resort.. dan di pantai Pengkalan Balak.. kenangan mcm ni la yg selalu je bmain dlm kotak minda aku ni.. dan juga boleh mjadi terapi tatkala aku diserang penyakit rindu... huwaaa!!



2 comments:

Masdihana Hamzah said...

Salam perkenalan.

Saya Mas, isteri leman. Tertarik ngan blog Dida. Berbunga2. Saya nak link blog Dida ni k.

Rindu kat hubby, sabar je le... sabar tu kan separuh dari iman.

Insyallah tak lama lagi Dida pun kemari. Nanti kita berkenalan k.

Dida... said...

Slm Perkenalan juga..

Terima kasih sbb sudi melawat blog sy.. Sy mmg tgh bsabar la ni.. kalo x sabo, mmg da lama sy terbang ksana.. tp, keadaan x mengizinkan.. InsyaAllah kita jumpa di sana nanti.. :)