Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

9.09.2008

Khas utk Kak Mas

Salam..

Demi menunaikan permintaan kak Mas (Permata Hatiku) ini lah dia.. 'Popia Basah - Kg. Melayu'.. yg kak Mas minta sy post kan dlm entry blog sy.. Atas permintaan Kak Mas juga, sy dah tolong makankan bg pihak Kak Mas.. nyum222... amacam.. ada terliur tak? hehehe... Nak beli skit punya seksa..siap kna queue lagi, bila bab makan kna la appreciate penat lelah org yg tolong queue kan tu kan.. sape lagi kalau bkn abah aku.. huhuhu.. sian abah aku... dlm 2 kotak tu, aku larat makan 4 kpg je.. selebihnya tak smpai hati nak abiskan sbb adik beradik aku terkulat2 tgk aku mkn popia basah tu dgn penuh berselera skali.. mcm aku nak perabih kan sorang je.. nasib baik aku ni masih ada sifat belas kasihan.. hehehe... k la Kak Mas, harap Kak Mas dah tercapai impian nak tgk gambo popia basah tu kat blog sy.. lain kali, bgtau la lagi apa mknan yg Kak Mas teringin sgt nak mkn kat Johor ni (ye la..kalau negeri lain, jenuh gak sy nak p cari...) sy boleh tolong makan kan utk akak lagi..huhuhu... smpai di sini dulu entry kali ni... Wassalam.



Pandangan dari posisi depan... huhuhu...

Pandangan dari posisi tepi... heheheh...

5 comments:

Masdihana Hamzah said...

mmmm....sedapnyer. nasib baik le tak ngidam nak makan popia tu, kalu tak dida kena pos ke mari..

jilat tapak tangan je le... anyway thanks for this post.

Dida... said...

Boleh pos... no problem punye...:)tp smpai sna, sanggup ke nak makan? hehehe.. nnti bukan jadi popia basah.. terlebih basah & ada lak makhluk idup yg keluar dari popia tuh.. erk.. :)

yann said...

mak aiiii...!!
tliur tengok popia basah time posa tengah hari buta nie..maklumlah perut meronta-ronta nk mintak makan...hahahaha

Dida... said...

Ha yann... apa lagi.. buka puasa sok p la cari popia basah.. tak tau la popia Johor ngan ganu sama ke tak.. tp kalo tgk Johor punya popia, mengancam tak? huhuhihi..

yann said...

kt tganu nie x der org jual popia basah cam gini..popia goreng banyak la..huhuhu..kalu nk makan kena balik kg slagor la..ada melambak kt bazar ramadhan..kih..kih..kih..