Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

10.04.2008

3 Syawal ^Raya ke-3^

Assalamualaikum..

Semalam aku tak sempat nak update blog sbb beraya sakan.. start lepas smbhyang Jumaat.. kiteorang gi beraya rumah pkck2 aku di sekitar Pasir Gudang. Smlm 3 rumah je... pastu diaorang serbu plak umah aku... nasib baik mak aku dah prepare makanan, sbb diorang smua dinner dkt umah aku... so aku tinggal kemas2 je la apa yg patut.. riuh jugak la umah aku... smpai tak menang tangan.. pastu, dlm kol 10 lbih.. ipar2 aku plak datang dgn sepupu hubby aku satu keluarga (K. Eton) smpai la dkt pukul satu baru diaorang balik.. layan je la kan.. nama pun beraya.. Habis smua org dah balik.. baru la aku terasa penat yg amat...
Bgmbar di rumah Pak Anjang aku..
Kak Eton n Family (mmg best diaorang ni..) and ipar2 aku..
Hari ni, misi raya dkt belah sedara hubby aku lak dkt Segamat... first time aku gi sana tanpa hubby aku.. mesti banyak soalan aku kna jawab.. dan bykla cerita nak kena kongsi.. Nanti kan kisah raya aku seterusnya... da.......

No comments: