Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

1.01.2009

Company gives aid to 80

THANK YOU: Organising chairman Bahrin Bujang (right) handing over the food hamper to Piah.
PASIR GUDANG, 21 Dec: Some 80 children and elderly people from the hardcore poor in Taman Cendana received aid to ease their hardship.They were given schooling essentials and hampers containing rice and foodstuffs from Titan Chemicals Corporation.

Piah Mohamad, 84, said the donation marked a happy ending to the year 2008 for her and her 29-year-old mentally retarded son.
“It is a good start for the year 2009 and we appreciate the help,’’ said the widow, who is currently receiving monetary aid from the Social Welfare Department.
---------------+++++++---------------
Petikan ini dipetik dari keratan akhbar The Star bertarikh 27 Dec 2008. Tahniah diucapkan kepada pihak penganjur khususnya AJK terlibat yang bertungkus lumus memastikan acara majlis ini berjalan dengan lancar. Walaupun ada sedikit kekurangan... namun ianya dapat diatasi dengan baik sekali. Itulah yang dikatakan, jika kita ikhlas dalam apa jua yg dilakukan.. pertolongan dari Allah akan pasti tiba. Secara peribadi, aku amat terharu dengan usaha2 yang ditunjukkan oleh semua pihak.. dan amat berterima kasih kepada AJK2 yang hadir pada hari tersebut.
<

AJK-AJK Program Bersamamu Cendana 2008 (ada yg tak ada ni...)

Jom klik disini utk membaca ucapan dari Tuan Pengerusi dan melihat gambar2 di sekitar majlis.

No comments: