Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

9.19.2009

Minal Aidil Wal Faizin...


Selamat tinggal Ramadhan.. Selamat datang Syawal... Moga kita diketemukan lagi dengan bulan Ramadhan yang mulia ini pada tahun hadapan...InsyaAllah...


Salam Aidilfitri dari RizHad di Yanbu, Saudi Arabia.... Terima kasih kepada sahabat2 RizHad yg tak putus2 memberikan ucapan selamat & kata2 semangat di entry yg lepas yg mmbuatkan saya utk terus bersiaran dari ruangan maya ini... Sempena Syawal yg bakal tiba ini... Ampun & Maaf dipinta Zahir & Batin andai ada coretan di sini yg mengguris hati & sanubari...

Terima kasih tidak terhingga jua kepada sahabat2 yg telah menghulurkan E-Card Raya kpd saya....

Khas dari Adik Auna & keluarga Kak Atie....

Istimewa dari Norullisza dari bumi Jordan...


Eksklusif dari
UmmuMishkah.....



Yg kreatif & comel dari
Ihsan....



Yang Canggih dari Ust. Saifun...

Create your own banner at mybannermaker.com!

Dan Semestinya dari sahabat ku tercinta... LotsofLove (LoL)

Dan tak lupa juga beberapa award yg saya terima dari kenalan baru saya di Jubail.. terima kasih ya Bu Nura..
.



Dan diingati juga tag dan award yg amat bermakna dari Liza yg ingin disebarkan juga kepada blogger2 yang rajin berkunjung ke sini... tugasan yg diberi ialah... lakukan apa yang tertera di award tersebut... INSYAALAH...


Dan buat Ummi Humaira (saya juga ada hutang tag di email.. nnti ya Ummi..) dan semua sahabat2 blogger saya yang setia menemani saya di ruangan ini.... teman2 di Yanbu, di Jubail, di Malaysia dan di mana jua anda berada.. dengan ingatan tulus ikhlas saya mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... MAAF ZAHIR & BATIN....

Saya akan pulang ke Malaysia InsyaAllah.. seminggu selepas raya dan akan menghilang dari dunia blog sehingga waktu dan keadaan mengizinkan utk saya bersiaran kembali... diharap doakan perjalanan pulang saya dan suami ke tanahair dan buat keluarga tersayang... tunggu kepulangan kami ya..

Sahabat-sahabat...
Moga kita ketemu lagi di ruang waktu seterusnya seandainya diberi kesempatan untuk RizHad terus berbicara....

Sekian sahaja, Salam Manis.. Salam Sayang dari saya sempena Hari Lebaran ini... Moga Aidilfitri ini meninggalkan seribu pengertian dan kenangan manis buat kita semua... dan moga kita berada di bawah lindungan & rahmat Allah sentiasa...

Wassalam..

26 comments:

Razak said...

assalamualaikum dida...

semoga Allah terima segala amalan kita dan diberinya kesempatan utk bertemu dgn ramadhan sekali lagi pada tahun depan...ameen

selamat hari raya dan saya minta maaf atas segala silap dan salah

moga dida serta suami selamat dlm perjalanan balik m'sia nanti

Auna said...

salam,
terima kasih akak dida sudi gantung kad raye kami sekeluarga kat rumah akak nie

سيف النظام بن حاج عثمان said...

Assalamualaikum Ukhti Dida..

Salam Aidilfitri dari saya dan keluarga. Tahun ni giliran saya beraya di Perak.... Aidiladha baru di Johor.

Hati-hati dan jaga diri di tempat orang.... semoga Allah SWT mudahkan segala urusan perjalanan pulang ke tanah air tercinta..

Ilal Liqa....

Taqabbalallahu minna wa minki...

Pn Kartini said...

Salam Sis..
Akak ucapkan Selamat Hari Raya..Maaf Zahir dan Batin..
Semoga Dida selamat pulang ke tanahair tercinta..
Pasti ia menguntum kebahagiaan di hati Dida di Syawal nanti...:)

shaniza said...

Salam..
Kemeriahan Syawal dah semakin terasa.. bererti Ramadhan beransur meninggalkan kita. Adakah akan bertemu lagi Ramadhan di tahun hadapan?
Apa pun yang datang kita terimalah dengan hati yang lapang..
"SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN"
p/s bila nk balik kampung? Tentu dah siap pek barang sebulan lepas.. he..he..

relevan said...

Salam Lebaran dida...

MAAF ZAHIR BATIN

Arianni said...

Salam Dida,
Ramadan pasti meninggalkan kita.. mudah-mudahan kita memperolehi rahmat, keampunan Allah dan pelepasan drp api neraka.. itulah janji-janjiNya..
Salam Aidil Fitri,salam kemaafan dan salam sayang buat Dida..
Ari doakan semoga selamat dlm perjalanan pulang nanti..

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Sahabatku yang tercinta, Dida..
Salam di kejauhan..

Ramadhan melangkah pergi, Syawal di sambut dengan meriah.

Moga kepulangan Dida ke tanahair akan lebih menggenbirakan keluarga dan Dida sendiri.

Akan ku nantikan sehingga Dida 'bersiaran' kembali sehingga saat itu tiba.

Selamat melepaskan rindu dengan pulang ke Malaysia bumi tercinta.
Pastinya Dida amat merindui mereka.

Terima kasih kerana mempamerkan e-card yang tidak seberapa itu di ruangan ini. Terharu rasanya hati ini.

Dan, bersempena dengan bulan Mulia ini, kupohonkan kemaafan andai selama 'pergaulan' maya ini ku terlanjur kata lantas menyakiti juga menguris hati. Tak berniat walau sedikit pun.
Maaf ku pinta Zahir Batin setulus hati..

Dear Dida,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Selamat Bercuti.

Semoga Bergembira.

Kupasti MERINDUIMU.


Ikhlas Hati,
-Sahabatmu, LotsOfLove-

criestz said...

wln kak dida.. eh of coz still cllct .. im not married yet =P

cun09 said...

...salam aidilfitri dr liza mohon maaf selama kita "bersahabat"...

semoga selamat sampai di msia n selamat bercuti ^-^

Dida... said...

Saudara Razak..

Waalaikumsalam..

InsyaAllah.. moga amalan kita di bulan Ramadhan ini diterima olehNya..

Terima kasih atas ucapan... Selamat Hari Raya... saya juga minta maaf ya..

Dida... said...

Auna...

Wslm... sama-sama dik.. moga ceria di hari raya...

Dida... said...

Waalaikumsalam ya Ustaz...

Ohh.. jauh tu beraya.. tp mesti seronok pulang ke kampung halaman.. di Perak mesti meriah punya..

Terima kasih atas ucapan selamat dari Ustaz... berhati2 memandu.. selamat berhari raya utk ustaz sekeluarga...

Ma'assalamah!

Dida... said...

Pn. Kartini...

Sama lah kita ye.. Selamat Hari Raya..

Terima kasih atas doa akak... mmg la hati ini berbunga2 bila nak balik.. tp di pagi raya masih sedih lagi kerana terpaksa sambut raya keseorangan... tp smggu lepas tu... InsyaAllah.. terbang ke Malaysia... :))

Dida... said...

Kak Shaniza..

Wslm... Balik smggu lepas raya kak.. mana ada pack barang sebulan lepas... belum pack apa2 pun lagi ni.. barang nk bawa blk M'sia pun blum habis beli... semuanya last minute.. husband kata siap last minute baru thrill.. baru ada feel.. Ikutkan je laa....

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin jua buat akak sekeluarga... :)

Dida... said...

Relevan..

Salam lebaran jua.. Terima kasih atas ucapan ini.. :)

Dida... said...

Ariani..

Wslm.. lama betul ari menghilang... baru kini muncul kembali.. rindu rasaa...

Salam kemaafan dan salam sayang jua dari saya utk Ari.. Salam Aidilfitri.. moga berbahagia hendaknya...

Dida... said...

Sahabat yg dikasihi LoL...

Terima kasih atas ucapan raya yg panjang lebar ini.. amat gembira & terharu bila membacanya.... You really make my day happy.. :)

Terima kasih juga atas kad raya ok.. LoL sempat jua buat kad.. saya ni bukan tak sempat lg.. Malas pun ye jugak.. hehe..

Saya pun nak minta maaf banyak2 pada LoL juga saya ada terusik atau termenyakat LoL sepanjang kita berkenalan di sini... percayalah itu semua hanya gurauan semata2....

Ok, LoL... thanks atas doa selamat tersebut... pasti saya tidak akan melupakan sahabat saya ini di hari raya... alangkah bagusnya kalau kita berdekatan.. :)

Ok, you take care dear... thanks a lot!

Dida... said...

criestz..

wslm... yeahh.. org belum kawin ble dpt duit raya eh.. akak lepas SPM je dah tak dpt.. kalau org bagi pun segan nak amik.. hihi..

Ok, Selamat Hari Raya buat Ihsan.. semoga bergembira sepanjang syawal ini... berhati2 di jalan raya ok..

Dida... said...

Cun09,

Liza... Salam Aidilfitri buatmu jua.. saya pun sama.. minta maaf jika saya ada tersinggung hati Liza...

Terima kasih atas ucapan... :)

ummi humaira said...

salam 'idul fitri Dida ,semoga bergembira di hariraya di sana dan selamat berangkat pulang ke tanahair , akak baru balik dr utara(kedah) insyaAllah esok akan kejohor pula ,alhamdulillah seronoknya dpt jumpa mak dan keluarga.maaf zahir dan batin dari akak kiranya ada terkasar bahasa selama kita kenal, ttg hutang tu tak per , akak tak tuntut sampai akhirat . he he he.
taqabbalallahu minni wa minki...ilalliqa ma'as salaamah

zai said...

Salam Dida..

Semoga selamat kembali ke tanahair..buat selama2nya ke Dida ??? bestlah kalau macam tu..boleh kak zai tau kg dida kat mana yer ?

Kak Zai pun nak minta maaf banyak2 kat dida klu selama kita kenal nie kak zai ada tersalah kata...

Mama Qaseh said...

Salam Lebaran Dida..

Selamat Hari Raya Dida..Wah beraya d tanahair ya thn nie..
Msti meriahkan dpt blik ke kg..
Ht2 d pjalanan nnti yea..

~PakKaramu~ said...

Menghayati kehidupan dengan maksud takbir

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Dida,
Ku mula merinduimu..

Welcome to MALAYSIA.

NURA said...

salam sobat
trims mba DIDA menerima AWARDnya
dan dipostingkan di blog mba.
sukses selalu ya.