Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.21.2008

Bonus??

Salam.. to all my blog viewers,

Ingatkan hari ni, nak bercuti dari menulis blog.. tp, ada plak cite panas.. ihik.. bukan cite panas pasal artis... smua tu x berpekdah kalau nak dikongsi kat sini..ni la.. pasal bonus Titan.. td, tepat kol 5 lebih.. HSK dah anto announcement pasal VPB 2Qtr.. Ayat pertama yg kuar dlm hati aku.. Alhamdulillah... jadi la.. dapat gak duit lebih bln ni.. nak tau berapa? ala.. mesti dah ada sumber2 kat Titan ni yg dah bgtau korang dpt berapa.. so x yah la aku disclose kat sini.. Yg penting.. 26hb ni, kiteorang ENJOY... hikhihikhik..

Ala.. sbnarnya bkn ble enjoy sgt pun.. aku kena bjimat cermat.. ye la.. hubby aku katanye, bln ni dia x dpt transfer duit lg sbb bln ni punya gaji kat sana x masuk.. dia kira bln dpn... ye ke? betul la tu kott.. so, aku kna pandai2 la.. Takpe, setakat ni.. semua under control.. duit yg dia bg kat aku pun, blm luak lagi.. setakat ni, aku dah pandai byr bil sendiri :) Kalau x, aku tau guna je kemudahan.. tp. x amik tau pun pasal bil2 ni smua.. rupa2 nya, berat jugak tanggungan perbelanjaan sbln.. duit umah, duit kete, api, air, telefon..Astro.. tu blm kira duit minyak kereta lagi.. Aku rasa, aku dah tau kenapa hubby aku nak berhijrah..tentu salah satu sebabnya ialah nak melangsaikan sgl hutang2 dgn bank ni.. So, bila dah tak ada hutang.. hati pun tenang.. betul tak? k la.. sekian shj utk kali ni.. jumpa lagi dlm dunia karya Rizhad yg akan datang.. :)

No comments: