Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.23.2008

Ceritera aku...

Assalamualaikum..

Sayang!! Jaket awk sy dah amikkan.. size L.. betul ke? Sebenarnya sy main2 je ckp kat KT Tan nak amikkan jaket awak.. Dia ckp "Itu Abu Bakar punya jaket kasi angkat la...itu jaket u mintak sama Salina" (kurang hasam je KT Tan ni sbut nama bapak org) apa lagi.. sy pun bagitau la Salina.. Pastu, Haji OMS bg e-mail kat sy... dia kirim salam kat awak... heheheh.. org lain yg baca post ni, jgn la blurr eh.. aku ni, syok sendiri je.. konon2 aku tengah bckap ngan hubby aku la ni... kadang2 kalau bckap sorang2 ni bleh release tensen gak.. betul.. tak caya korang try la.. tp, jgn dkt tgh2 org ramai.. nnti org kata ko ni, sakit mental lak.. hehehe :)))))

Tgh2 cari dokumen dlm komputer aku kat tmpat keje tdi aku terjumpa la satu gmbar yg aku suka sgt tengok msa aku bujang2 dulu... heheh... tau dek hubby aku, teruk aku kena gelak ngan dia.. ye la.. dia penah kata, dia la the most popular guy in Titan.. ye ke? (perasan... kikikihihh). Gambar tu aku amik dr album Family day.. (tahun bila ntah aku tak ingat).. Ye la.. nak mintak gmbar kat dia masa tu segan.. jd, bila jumpa gambo tu .. apa lagi.. senyap2 la.. hmmm.. tu smua memory masa awal perkenalan aku ngan dia dulu... Alhamdulillah.. jodoh kami mmg ada.. sape sangkakan? kawan dgn org lain bertahun2.. tp x ada jodoh.. Itu semua kuasa Allah.. dia berhak menentukan sgalanya.. Ok la, tak ble reveal lebih2... Biarla kami simpan cerita kami ni sbg kenangan ..



Ni ler gambo nye.. sori la Dino & Joe.. x pasal2 korang enter frame kat blog aku ni.. korang jgn mintak royalti sudah ler.. dengo cite.. hubby aku dah gelap skrang.. dah hitam.. hitam pun hitam la.. tet tet.. tet tet.. (ada msg da...) dari hubby aku, katanya... mlm ni (waktu Yanbu) dia dah nak berangkat pg Mekah.. dia dan bdk2 umah dia nak buat Umrah... BEST NYER.. jeles aku.. aku dah rasa sekali btapa kagum dan terharunya perasaan bila rumah Allah itu tersergam di depan aku.. tak dapat nak bygkan perasaan aku ketika tu.. sekeras-keras hati pun.. bila dah berada di hadapan Kaabah.. pasti akan mengalir juga airmata keinsafan... korang kalo ada rezeki lebih.. daripada melancong tak tentu hala tu.. baik la korang buat Umrah.. dpt gak pahala berlipat2 ganda.. ok, sekian dulu ruangan ceritera kali ni.. Wassalam..

No comments: