Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.18.2008

Sweet Memory at Tioman..

Mengimbau kenangan 7-10 Jun kami sekeluarga bercuti kat Tioman..(Hubby nyer family).. Terima kasih dekat bos aku (En.Rohiman) sbb dia yg sponsor apartment utk kiteorang dkt Berjaya Beach Resort..Nak story pasal percutian kami..mmg byk kenangan manis..yg tak mungkin dpt aku lupakan.. Bos aku mcm tau2 je aku akan berpisah buat sementara waktu dgn hubby aku.. mmg rezki kiteorang la ni kiranya.. For my hubby, tengok gambar ni.. pasti rindu dekat kiteorang.. thank you coz you're always be my side whenever I need you.. especially time aku terkial2 nak snorkelling.. akhirnya.. aku pandai gak snorkelling sorang2.. pehh.. nak cite kat sini semua..mmg tak cukup agaknya space dekat sini.. tengok gambar je la.. dan korang akan tau..betapa happy nye kiteorang dekat sana.. Sayangi la keluarga anda selalu!


No comments: