Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.19.2008

It's Fun Time!!

Bila sedang keseorangan mcm ni, mula la smua kenangan dtg mcm flashback... kadang2 aku tersenyum sorang2 bila teringat kisah2 suka, kelakar.. lawak bodo (Oops, maaf jika terkasar bhs) yg kekadang spontan je.. keluar dari mulut.. aku akui, sekarang ni.. aku dah kurang ceria mcm dulu.. sbb pendengar setia aku nun... jauh di benua arab.. tak ada menemani aku kat sini.. :( isk.. hanya gambar2 je la yg menjadi pengubat rindu bila sentimental aku ni datang.. takmo la aku taip lebih2.. nanti korang kata aku jiwanggg.. so aku suka la nak share kisah2 aku yg sedang keseorangan kat sini.. tp. InsyaAllah, aku akan isi masa aku dgn benda2 yg bermanfaat & mendatangkan pahala.. setiap komen yg diterima, akan dijadikan pengajaran & semangat utk aku meneruskan hidup.. TQ.. kat bawah ni, gambo di ambil msa bercuti dgn sepupu uda & adik2 aku kat Genting.. saja layan budak2.. kite pun terikut jadik budak2.. ala.. sekali sekala.. apa salahnyerr.. ye tak?


No comments: