Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

7.14.2008

Minggu yg membosankan...

Huwaa... sangap betul aku minggu ni... apa taknye.. 2 hari suntuk (Sabtu & Ahad) aktiviti aku hanya terhad di rumah mak aku.. melayan askar2 kecil yg sememangnya menyerabutkan kepala aku.. Tp, ada baiknya... Sekurang2nya.. aku tak la keseorangan melayan perasaan rindu aku dekat hubby aku... tp. bila aku dah start keseorangan balik.. mula la.. feel tu datang.. jam dah menunjukkan pukul 12.42am... mata dah mula kuyu.. tp jari aku ni masih laju menaip utk hari ni punya post. ye la.. dari tadi meng'ejas' blog aku ni.. ponin jugak dibuatnya.. nasib la dulu aku ada belajar basic pasal benda alah 'html' ni dekat universiti dulu.. so, boleh la.... ada gak blog sendiri walaupun tak secanggih orang lain punya... takpe.. go slow.. nanti lama2 aku akan buat blog aku ni secanggih mcm diaorang punye.. ni baru intro..

Apa hubby aku tengah buat sekarang ni ek? malam ni, satu sms pun tak masuk... sibuk sangat ke? Rindunyeeee... isk!

"Kesepian membuatku lebih menghargai erti sebuah ikatan"

No comments: