Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

11.08.2008

Hari Keluarga Titan - It's Fun Time

Gmbar masa preparation 1 day before..

Alhamdulillah.. syukur.... acara hari keluarga yg kami rancang berjalan dgn baik sekali.. & selama lebih kurang 5 tahun aku di Titan, dan seingat aku sebanyak 4 kali aku menjadi committee.... aku rasa, Family Day tahun ni la yg paling happening, fun, enjoy, success & lain dr yg lain.. that is my personal view... tak tau la plak apa pendapat org lain kan... Cuaca hari ni pun elok je... walaupun agak terik.. tp angin pantai bertiup nyaman.. mmbuatkan kiteorang yg committee2 ni leka je melepak.. tu bila kiteorang dah abis keje la..
>

Fuza, K. Linda & Aku

Mmmmmm... Walaupun tak dpt hadiah lucky draw, hati aku senang sbb sekurang2 nya kenangan hari ni adalah sesuatu yg indah untuk dikenang.. walaupun ketiadaan hubby di sisi pd family day kali ni, aku bjaya gak mengawal perasaan.. isteri awak ni kan hepi go lucky.. btul tak syg? hehehe..

Kepada Hada & Fuza, my strong team mates and all my sub-committees under my section.. you have done a very good job. Terima kasih banyak2 atas pengorbanan yg kalian telah lakukan.. komitmen kalian & keikhlasan kalian dlm membantu mjayakan acara ini amat dihargai.. pengalaman yg tak mungkin kita dapat di hari2 kerja biasa kita & pengalaman yg boleh mematangkan kita tatkala kita berdepan dgn pelbagai ragam manusia.. yg dtg family day ni ada la dlm 2300 orang.. cabaran tu!

Ok, la.. aku mcm nak taip panjang2 tp rasa letih la sesangat.. satu badan sakit sana sini...buku lali dah bengkak sbb tersadung anak tangga pun, dah smpai rumah baru terasa bisa.. tu la.. dkt sna tak ingat dunia.. hehehe.. nsib baik dpt unrecorded leave.. dpt la rehat lama sikit... tgk la, kalau aku rajin, ada la sambungannye.. kalau tak, mungkin ada topik baru dan kite tinggalkan cerita 'Hari Keluarga Titan 2008" dgn seribu satu cerita yg tak dpt aku ungkapkan semuanya di sini.. sekian dulu ceritera aku kali ini..

No comments: