and the award goes to....
AHMAD NAZIF... the owner of JURUFOTO.BLOGSPOT.COM
Tahniah.. tahniah...
Korang tanak tau ke berapa perkataan dia bleh taip dalam seminit?? Huissh.. memang diluar jangkauan jari kita2 ni lahh..... kalau speed train ehh.. silap.. bullet train dkt Jepun tu laju.. laju lagi jari dia menaip... ahakss.. malas lah nak cite panjang.. kamu klik je la dkt link blog dia tu.. dan tengok je lah berapa dia dapat.... sebelum tu tutup mulut rapat2 dulu.. jgn terkejut smpai ternganga.. sengih takpe... ngeeeee
AHMAD NAZIF.. meh collect award ni meh..
Dan untuk tidak menghampakan pembaca2 blog saya yg dah berkejang2 jari mengejar perkataan yang keluar untuk ditaip tu.... di sini saya hadiahkan AWARD PENGHARGAAN khas dari RizHad hasil daripada semangat juang anda semua...
Usaha anda untuk mencapai yang terbaik amatlah saya hargai.. dan konsep ini juga kita boleh praktikkan dalam semua lapangan yang kita ceburi dan yang penting....
DON'T GIVE UP EASILY...
Award yang tak seberapa kat bawah ni saya hadiahkan kepada sesiapa sahaja yang telah bersusah payah buat typing speed test ni... silalah copy dan letak dkt blog anda... jangan malu2... tapi sorry lah ye.. saya mmg tak kreatif bab design mendesign nih...
