Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

3.23.2009

Al-Fatihah

Sms yg aku terima dari mak aku waktu zohor tadi betul2 membuatkan aku sedih... Mbah aku (nenek) Hajah Mos bt Hj Abdul Ghani telah kembali ke Rahmatullah di Felda Bandar Tenggara, Kota Tinggi jam 5 ptg waktu Malaysia. Sedih kerana aku tak dapat lihat wajahnya buat kali terakhir.. apa kan daya kerana diri jauh diperantauan.. Apa yang dapat aku sedekahkan untuk jenazahnya ialah hanya secebis doa semoga rohnya dicucuri rahmat serta ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman.. Amin..

Al-Fatihah

5 comments:

REENAZ said...

Takziah semoga rohnya dicucuri rahmat olehNya

Anonymous said...

byk bsabar dida..moga allahyarhamah tergolong dlm golongan yang beramal soleh...aminnn...

Dida... said...

K. Ina & anonymous..

Terima kasih atas keprihatinan... moga doa kalian dimakbulkan...

LYNN said...

Dida akak pun teringat jugak arwah nenek .Minggu lepas dpt duduk kat perkuburan baqi tu sedekah doa...(meninggal musim haji)dah berbulan duk sini...sebab selalunye dari jauh dan mengejar masa dan mengejar anak.Takziah!!

Kak S said...

Salam takziah utk Dida.