Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

6.02.2009

RizHad bercuti...

Salam semua kawan2 RizHad.. terima kasih kerana sudi memberi komen.. Maaf ye sebab saya tak sempat utk membalasnya kerana saya akan bercuti ke Madinah & mengunjungi Masjidil Nabawi selama 2 hari.. Saya akan membalas semua mesej kalian selepas balik dari bercuti...

Jumpa lagi..

Ma'as Salamah!

12 comments:

miss GAZA said...

jelessnye kak dida nak gi madinah!!
nk ikott boleh?
:p

akak,
jgn lupa tangkap gamba2 mnarik kat sana yer..
share taw ngan kami smua!
sayang akak.
i will miss u sis..

moga perjalanan akak selamat pergi dan pulang!
=)

pu3 balqis said...

wah.. bestnya...
berjalan leklok yer...
;D

ieyla said...

Wah seronoknya dapat berjalan-jalan ke Madinah,dapat ke Masjid Nabawi lagi...entah bilalah saya dapat ke sana.Semoga selamat pergi dan selamat pulang...Amin...

arryani said...

Waaaa, saya gak yg masuk angin keluar asap!!

Bilalah saya nak sampai kat situ...? Tak pe..saya tunggu masa yg sesuai, pasti akan jejak jugak ke sana...

psssst, Ada ole2? Nak ngecek nih...hahah

arnirina said...

selamat beribadah.... :)

LotsOfLove-Pearls said...

selamat bercuti...

missin ya!

Dida... said...

Alhamdulillah..

Saya dah selamat sampai semula ke rumah semalam.. tp masih letih lagi.. jd baru hari ni sempat nak tgk blog...

Adikk..

Jom la buat Umrah.. nanti boleh jumpa.. :)

Gambar tak ada banyak la.. sbb masa solat tak boleh bawa kamera.. dah nak balik sempat amik sikit je.. takpe.. nanti akak taruk la sekeping 2 kat sini..

Terima kasih ya doakan keselamatan akak..

Dida... said...

Pu3 Balqis..

Thanks ya atas doa tu..

Kak Ieyla..

InsyaAllah.. satu hari nanti akak & anak2 akak akam sampai juga ke sini... moga kesabaran akak akan terbalas juga.. InsyaAllah.. berkat doa yg berpanjangan semoga dipermudahkan...

Dida... said...

Kak Yann..

Jgn la sesedih.. kan dah nak bercuti ke Ganu tu.. mesti boleh ubat kerinduan.. hehe.. InsyaAllah satu hari nanti Cik abg akak akan bawak akak punya.. don't worry la.. doa je byk...

Ole2?? InsyaAllah.. tunggu je la sy balik Malaysia... tp tak tau bila..

Dida... said...

Arnirina..

Selamat berkenalan.. terima kasih krn sudi singgah ke sini..

LoL..

Terima kasih..

I miss u too... :))

miss GAZA said...

umrah?
mmg ada mrancang nk pi pun.
siap ada org sponsor lagi.
tapi saya ada prob bab mahramla..
xdak saudara yg nk ke sana lagi.
huhu

Dida... said...

Senang je nk dpt mahram...
Kawin la cecepat.. hihihi...
dah aihh.. gurau jaa... tp kalau jodoh adik cepat.. apa salahnya.. :p

Dik.. InsyaAllah.. akak yakin satu hari adik akan sampai sini jugak.. berdoa je byk2 k..