Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

8.21.2009

Ucapan dari Yanbu...

ramadhan Pictures, Images and Photos


Assalamualaikum w.b.t...

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan.. dan Selamat menjalani ibadah puasa dan terawikh buat semua keluarga tercinta dan sahabat2 yg dikasihi yg mengenali diri ini... Mgkin di Saudi juga berpuasa pada hari esok.. saya akan berada di Kota Madinah utk 2 hari... jumpa lagi...

Sekian dulu coretan ringkas dari saya...

Wassalam.

18 comments:

zlan said...

askum
salam ramadhan dari saya follower awk.Berdoalah utk kami di Msia semoga penyakit H1N1 tidak lagi menular di negara tercinta.Kat Mekah kan doa lagi afdal.tq

Webmaster@Echam said...

Dida,
Selamat berpuasa....

chimera said...

Salam..

Selamat menjalani ibadah puasa... moga terus dipanjangkan usia utk kita mendampingi bulan berkat ini...

yang baik2 sahaja untuk dida dan famiy..

shaniza said...

salam..
Akak pun nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menunaikan ibadah semaksimum mungkin.. mudah-mudahan kita semua diberkati dan di rahmati Allah.

MuMMy 2 Haqq said...

selamat menyambut ramadhan..

Razak said...

Salam dida,

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak, moga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang dahulunya.

Mama Qaseh said...

Salam Sayang Buatmu Dida,

Selamat Berpuasa jga wat Dida sekeluarga..
Mdah2an kita sma2 mndapat keberkatan dlm mnjalani ibadah puasa thn ini..Amin..

Jga diri walau ke mana jua Dida berada..

Auna said...

Salam kak Dida ...

Selamat menyambut bulan puasa bagi semua umat islam

http://raidatulauna.blogspot.com

wassalam...

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Dida Sayang,

Selamat Berpuasa..

Salam Ramadhan..

Selamat berhujung minggu..

Selamat bergembira..

Take care..

ummumishkah said...

Selamat berpuasa! Moga kita mendapat manfaat dari kelebihan bulan yang mulia ni.. :)

ijoks2009 said...

Selamat berpuasa dari ijoks2009,semoga amalan kita tahun ini diterima oleh Allah dan dipanjangkan umur kita agar dapat berpuasa kembali tahun hadapan.Amin..

Mzakibm said...

Salam,

yea.. tinggal 29 hari lagi kita puasa.

selamat Ramadhan Mubarak dari Jubail.

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

salam ya ukhti habibah :D
ramadhan el kareem.. kullu 'aam wa antum bikher..
makcik ana juga ke madinah.. kemudian ke makkah wat umrah.. xsabar rasanya nak menjadi tetamu Allah.. harap harapan dan doa dimakbulkan.. Ameen ya Rabb

ramadhan el kareem Dida :D

anak muallaf said...

salam, selamat menjalani ibadah puasa.semoga kita dapat menikmatinya lagi ditahun depan.

cun09 said...

salam ramadhan utk sahabatku...

selamat menjalani ibadah puasa, semoga kita semua sama2 dikurniakan ALLAH rahmah, maghfirah n pelepasan dr azab neraka di sepanjang Ramadhan ini.

zai said...

Salam Dida..

Kak Zai juga ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan selamat mnyambut bulan Ramadhan Al Mubarak..yg penuh berkah..bertuahnya Dida krn dapat menyambut Ramadhan diMekah dan Madinah..semoga kita dpt meningkatkan amalan dari semasa ke semasa dan melakukan yg terbaik buat bekalan disana nnti..

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam dida..
selamat berpuasa!

Dida... said...

LoL dearie..

Hahaha.. ni bukan cerita hantu la.. baca malam pun takpe punya.... berjaya tak saya buat cerita suspen? memang suka suspen kan org ni... hehehe..

Mmg dah mjd kebiasan mereka dkt sini kot bg makanan pagi2 buta... kita je yg x biasa... mmg dermawan org2 dkt sini.. mgkin susah nak cari org miskin yg kelaparan kalau duduk di sini dsbbkan ramai org yg bersifat pemurah spt mereka..

Thanks ya LoL.... Ku terima salam sayang mu itu dan ku balas dgn 2 x ganda sayang.. :)