Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"
Showing posts with label Awards. Show all posts
Showing posts with label Awards. Show all posts

8.19.2009

Terima Kasih Kak Pah!


Terima kasih Kak Pah.... baru je kenal Kak Pah ni.. dah dpt tag/award.. International lagi.. hehe...

1. Link the person who tagged you
2. Copy the image above, the rules and the questionnaire in this post

3. Post this in one or all of your blogs

4. Answer the four questions following these Rules
5. Recruit at least seven (7) friends on your Blog Roll by sharing this with them
6. Come back to
BLoGGiSTa iNFo CoRNeR (PLEASE DO NOT CHANGE THIS LINK) at http://bloggistame.blogspot.com and leave the URL of your Post in order for you/your Blog to be added to the Master List
7. Have Fun!


Questions & Your Answers

1. The person who tagged you
Kah Pah
2. His/her site's title and url
http://auladjannah.blogspot.com/
3. Date when you were tagged
August 17, 2009
4. Persons you tagged
LotsOfLove (LoL)
Ustaz Saifun
Bro_Mie
Kak Zai
Saudara Razak
Kak Shaniza
Cun09 (Liza)
Norrullisza
Kak Nik
Prof. Madya Abdul Wahab
Webmaster
Ummumishkah
Kak Asyiq
Chimera
Kak Idasm

Kepada kawan-kawan bloggers di atas, sudikanlah mengambilnya ya!! Pada kawan2 bloggers yg lain... silalah ambil tag/award tu jika berkenan... Terima kasih kerana menjadi sahabat setia maya saya.... :)

6.22.2009

Because U're Beautiful...

Salam kawan2... N3 ini khas buat blogger2 wanita yg menjadi sumber semangat saya untuk terus menghidupkan dunia blog ini... Ini bukan bermakna saya tak hargai pembaca blog kaum Adam.. tp disebabkan blogger wanita lebih menunjukkan keprihatinan kerana sifat kasih sayang & ukhwah mereka. Oleh itu, utk tidak menghampakan my sweet little sister ni saya ingin memanjangkan Award yg saya terima dari ==>> Miss Gaza nun jauh di Utara Malaysia... Fuhh.. jauh angkut nih... hehehe... Thanks ya dik for the Beautiful Award...

Bagi saya Beautiful Girls Award ini, tak semestinya sesuai utk blogger yg berparas rupawan sahaja... Beautiful can means a lot.... It can be, Beautiful Heart... Smile.. Manners... and of course you can be such a Beautiful Friends of mine by dropping a few Beautiful Words in this blog...:)) Senang je kan? Yang Jauh didekatkan... Yang Dekat dirapatkan... Ukhwah itu Indah... Persaudaraan itu disemaikan... Silaturrahim itu disuburkan....

Ok... tanpa byk celoteh lagi.... ni adalah jawapan pada soalan yg diberi....

1. Pastikan jantina anda seorang perempuan
..
==>> Kalau saya dpt award ni... maknanya saya perempuan la kan.... :p

2. Copy badge sebagai award anda..
==>>Ok... dah dik... dah tampal di sini...


3. Nyatakan 2 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan
..
==>> Kerana perempuan adalah makhluk yg penuh kasih sayang dan tinggi martabatnya di sisi Allah s.w.t. kerana sifat kasih sayangnya itu...
==>> Perempuan senang masuk syurga.. janji kena Taat pada Ibu Bapa, Taat pada Suami dan Taat kepada segala perintah Allah dan meninggalkan segala laranganNya...

4. Passkan award ni kepada girl friend anda
..
==>> Ok... dgn rasa berbesar hatinya... saya anugerahkan award ini kepada kawan2, adik2 & kakak2 saya yg mempunyai sifat yg CANTIK diluar sana....

1. UmmuMishkah (JL Bunch Cafe)
2. Yatie (Qaseh Iman)
3. Shaniza (Laman Shaniza)
4. Mutiara Biru
5. Arianni (BicaraArianni)
6.
Cun09 (Kehidupan Sementara)
7. UmmiWafa (Indahnya Ciptaan Tuhan)
7. Kak Mar (Pelangi Senja)
8. Kak Ina (Mama Bungas)
9. LindaMohsen (n the story begins)
10. Cik Aa a.k.a Nor (Perjalanan ini)
11. Yann (Harum Cempaka)
12. Kak EmaLobo (Ruang Rindu)
13. Kak Ila (Amer-Adam-Azim)
14. Kak Lynn (Modenmama)
15. Erah (Kaherah)
16. Kak Mas (Permata Hatiku)
17. Kak Ejalz (Tentang Sesuatu)
18. Kak Asyiq (Damba Syurga)
19. Nett (A Beatiful Life)
20. Dan sesiapa sahaja yg rajin meninggalkan komen di blog saya yg tak seberapa ini..... :) yang penting dia mesti PEREMPUAN.....

Nak jwb soalan boleh.. tp kalau nak copy & paste di sidebar blog kamu sahaja pun.. takde masalah... yg penting, you love it and appreciate it... terima kasih...

Kepada Lots of Love (LoL) dan adik Pu3.. because you both received the same award from Ms Gaza.. so your name are not listed here... but for me.. you are still my BEAUTIFUL FRIENDS...