Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. "Selamat Datang ke Dunia Karya RizHad"

8.19.2009

Terima Kasih Kak Pah!


Terima kasih Kak Pah.... baru je kenal Kak Pah ni.. dah dpt tag/award.. International lagi.. hehe...

1. Link the person who tagged you
2. Copy the image above, the rules and the questionnaire in this post

3. Post this in one or all of your blogs

4. Answer the four questions following these Rules
5. Recruit at least seven (7) friends on your Blog Roll by sharing this with them
6. Come back to
BLoGGiSTa iNFo CoRNeR (PLEASE DO NOT CHANGE THIS LINK) at http://bloggistame.blogspot.com and leave the URL of your Post in order for you/your Blog to be added to the Master List
7. Have Fun!


Questions & Your Answers

1. The person who tagged you
Kah Pah
2. His/her site's title and url
http://auladjannah.blogspot.com/
3. Date when you were tagged
August 17, 2009
4. Persons you tagged
LotsOfLove (LoL)
Ustaz Saifun
Bro_Mie
Kak Zai
Saudara Razak
Kak Shaniza
Cun09 (Liza)
Norrullisza
Kak Nik
Prof. Madya Abdul Wahab
Webmaster
Ummumishkah
Kak Asyiq
Chimera
Kak Idasm

Kepada kawan-kawan bloggers di atas, sudikanlah mengambilnya ya!! Pada kawan2 bloggers yg lain... silalah ambil tag/award tu jika berkenan... Terima kasih kerana menjadi sahabat setia maya saya.... :)

11 comments:

Razak said...

Salam sdri dida,

Sykuran...saya dah kutip awards dida tu

atie said...

Salam Dida,

Lama tak ke blog dida harap dida sihat aje ye... anak akak cakap dia suka ke blog dida.... dia ada blog sendiri 'Ini Blog Saya' Auna...
Seronoknya dapa Award ye....
Salam ...

Blog akak dah boleh komen,

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Dida My Sweet Friend..

Ya, itu dia nama LOL ada di sana..

Happynyer LOL...

Thanks Dear..

So Sweet of ya..

Kira kita ni INTERNATIONAL ler..

Huhu....

Ok dear,
Im doin well so far..
Hope ya extra fine there ok..
Makan dah tadi. Nasi goreng ayam+Teh Ais.

Jujur tak jawapan I?
I ni jujur mcm sardar tau... :)

Hahahhaha...

Gud day ok..

ieyla said...

Salam,lama dah tak berkunjung harap akak chat sentiasa....seronoknya dapat award...:)

ummumishkah said...

terima kasih atas ingatan!

ASYIQ said...

Syukran atas ingatan...ada masa nnti akak jawab k...

kakpah said...

selamat menyambut ramadhan untuk dida dan keluarga.

سيف النظام بن حاج عثمان said...

Salam Ya Ukhti... terima kasih atas penghargaan dan kerja rumah yang di beri:). Ilal liqa wa ma'as salaamah ilaik....

cun09 said...

Salam...
tq kerana sudi senaraikan nama saya ^_^ ...
INTERNATIONAL ker saya nii?
nanti saya selesaikan...
bz pasai kerja sikit tp masih singgah "umah" sahabat saya niii...
saya pun nak suruh Dida amik award kat "umah" saya ;)

Webmaster@Echam said...

Salam Dida,
Maceh..maceh..... sbb award tu... hihihihi.. best2...

zai said...

salam dida..

trm kasih atas award tu..

kak zai dah speechless ni sbb bersyukurnya dpt kenali insan istimewa spt dida..thanks dida...u really touch my heart..